6 weidera – co to takiego?

W ostatnich latach silnie wzrasta zainteresowanie zdrowym stylem życia oraz aktywnością, której główną zaleta jest doskonały wygląd i atletyczna sylwetka. Również i dzisiaj wiele osób pragnie być fit, co niestety wiąże się z wieloma wyrzeczeniami. Aby osiągnąć wymarzoną sylwetkę oraz być zdrowym niezbędnych jest wiele czynników, wśród których odpowiednia dieta oraz aktywność fizyczna posiadają główną rolę. Niestety, niewiele z nas obecnie ma czas na regularne wizyty na siłowni czy na basenie. Alternatywą dla tego rodzaju aktywności mogą być ćwiczenia wykonywane w domu. tu oczywiście liczy się jednak najbardziej motywacja oraz regularność w wykonywanych ćwiczeniach. W ćwiczeniach mogą pomóc nam nagrania znanych sportowców lub też kompletne, ułożone zestawy ćwiczeń, do wykonywania w domu.

Aby móc wykonywać ćwiczenia w zaciszu domowym, nie jest potrzebne wiele – podstawą jest oczywiście mata do ćwiczeń, która odizoluje nad od twardej podłogi, zapewni pewną elastyczność i będzie zachowywała właściwości antypoślizgowe. Bardzo istotny jest również odpowiedni strój czyli spodenki oraz koszulka. Oba te produkty powinny być wykonane z wysokiej klasy bawełny, która będzie przepuszczała powietrze.

 

Jakie są najskuteczniejsze ćwiczenia na brzuch? Z pewnością jest to 6 weidera. Jest to jedna z najczęściej stosowanych metod, zarówno przez kobiety jak i przez mężczyzn. Istotne jest, aby ćwiczenia były wykonywane przez cały okres trwania treningu, czyli przez 42 dni. 6 weidera jest zestawem ćwiczeń skierowanym do osób, które nie posiadają problemów ze zdrowiem – ćwiczenia te są silnie obciążające, jednak również efekty mogą zaskoczyć niejednego.

 

Czym jest 6 weidera? Jest to specjalistyczny zestaw ćwiczeń, dedykowany przede wszystkim osobom pragnącym w szybkim czasie wyrzeźbić wspaniałe mięśnie brzucha. 6 weidera to konkretnie ułożony plan, w którym konkretne ćwiczenia powtarza się w odpowiednich sekwencjach, początkowo jeden raz dziennie, później dwa, trzy razy. Zwiększa się również intensywność oraz ilość wykonywanych powtórzeń. Ćwiczenia rozłożone są na 42 dni –  w tym czasie autor obiecuje uzyskanie przynajmniej zadowalających rezultatów. kluczowym zagadnieniem jest oczywiście konsekwencja oraz regularność.

Na czym polega trudność 6 weidera? Przede wszystkim na coraz większej liczbie powtórzeń oraz na zmuszaniu organizmu do wytężonego wysiłku w bardzo krótkim czasie. Ćwiczenia te są silnie obciążające zarówno mięśnie brzucha, jak i sam kręgosłup, dlatego przedsięwzięcie decyzji o tego rodzaju ćwiczeniach powinno być poprzedzone zastanowieniem, czy faktycznie damy radę.

 

Czy 6 weidera jest odpowiednia dla każdego? Zdecydowanie nie. Są to ćwiczenia bardzo wymagające wydolnościowo, których wykonanie do końca nie każdemu się udaje. 6 weidera to ćwiczenia przeznaczone przede wszystkim dla osób w dobrej kondycji fizycznej – osoby posiadające wady kręgosłupa lub też problemy ze stawami powinny znaleźć znacznie mniej obciążający zestaw ćwiczeń. 6 weidera to również zestaw ćwiczeń nie dla osób szybko zniechęcających się.